U Londonu se od 19. do 22. januara održava Svjetski forum o obrazovanju na kojem 1200 delegata iz 112 zemalja raspravlja o promjenama i reformama u obrazovanju. British Council je imao zadovoljstvo da tamo otprati predstavnike ministarstava obrazovanja iz zemalja Zapadnog Balkana.
Prvog dana Foruma su predstavnici programa PISA održali upečatljiv govor i prezentaciju rezultata svojih istraživanja. Zaključeno je, između ostalog, da je ključno da se djeca nauče misliti kritički i osposobiti ih za rješavanje problema, što je neophodno da bi sutra u društvu mogli funkcionisati kako treba. Rečeno je: „Nekad su djeca za svaki predmet imala po jedan udžbenik, što znači samo jedan izvor informacija, a danas su izvori informacija brojni i raznorodni. Posao je nastavnika da djecu nauče kako da sve dostupne informacije kritički analiziraju i sagledaju iz raznih perspektiva.“ Istraživanje je pokazalo da nastavnici nisu entuzijastični ni motivisani, na čemu obrazovni sistemi moraju poraditi, ali se u obrazovni proces žele više uključiti i roditelji i korporativni sektor.
Pored učešća u radu Foruma, ministri zemalja Zapadnog Balkana sastali su se s Christopherom Pincherom, britanskim ministrom za Evropu, a kako bi obilježili uspjeh programa Škola za 21. vijek. Razgovaralo se o važnosti digitalnih vještina i obrazovanja u 21. stoljeću.
Ministar Pincher je na sastanku naglasio da se Velika Britanija posvetila poboljšanju digitalnih vještina i obrazovanja na Zapadnom Balkanu zato što to osigurava da djeca spremno dočekaju digitalne izazove koje očekuju buduće generacije dok se regija sve više stabilizuje.