Umjetnika je za ovu tapiseriju inspirisala posjeta području na jugoistoku Engleske koje  navodno ima najveći prosječni prihod po domaćinstvu u Velikoj Britaniji. Trpezarijski sto u centru kao da predstavlja mrtvu prirodu, motiv složen od predmeta koji pokazuju Timovo buržoasko blagostanje: organsko povrće, francuska kafetjera, bokal sa svježim cvijećem i domaći džem. Timovo softversko preduzeće izuzetno je uspješno i naslovi u novinama na stolu i iPadu objavljuju da je Tim svoju kompaniju upravo za ogromnu sumu novca prodao milijarderu, osnivaču grupe Virgin. 

U fokusu scene je Timov poslovni partner koji, stojeći u žutoj odjeći, donosi dobru vijest. Ovdje Perry referira na tri različite slike iz 15. stoljeća na temu biblijske Blagovijesti. Povrće asocira na prikaz Carla Crivellija, izraz lica Timovog kolege na prikaz Matthiasa Grünewalda a bokal ljiljana na prikaz Roberta Campina. Centralno konveksno ogledalo i odbačene cipele motivi su koji ukazuju na status i bogatstvo, a kao takvi su upotrebljeni na Portretu Arnolfinijevih Jana van Eycka.