U centru prikaza je Tim, beba u majčinom naručju, poput moderne interpretacije scene Bogorodice s djetetom iz hrišćanske ikonografije. Ova scena je postavljena u dnevni boravak Timove prababe, sobu namještenu starinskim namještajem, tapetama, zavjesama i tepihom. Tim pokušava da skrene pažnju svoje majke posežući za smartfonom koji je zaokuplja. Majka djeluje sređena za noćni izlazak sa četiri prijateljice koje je čekaju, kako se vidi na desnoj strani slike.  

 Dvojica entuzijasta mješoviih borilačkih vještina, tzv. borci u kavezima, kleče ispred Tima i njegove majke nudeći djetetu ikone plemenskog identiteta: majicu fudbalskog kluba i rudarsku lampu. U maniru ranohrišćanskog slikarstva, Tim se u ovom radu pojavljuje i po drugi put: na stepenicama, kao četvorogodišnjak.  

 „Iako se ova serija razvijala veoma organski... od samog početka postoji referenca na religiju,” kaže Perry. Ova scena se poziva na Poklonstvo pastira, sliku talijanskog renesansnog slikara iz 15. stoljeća, Andree Mantegne.