Pročitajte više o prezentacijama na PlayUK Arcadia 2018. Prezentacije su se održavale u Kino Meeting Pointu 19. i 20. januara.
Pročitajte više o prezentacijama na PlayUK Arcadia 2018. Prezentacije su se održavale u Kino Meeting Pointu 19. i 20. januara.
Paul je prvi Menadžer za igre i interaktivne programe British Councila. Bavi se video-igrama od 1998. godine kao programer, dizajner, pisac, predavač i kreativni producent. Trenutno je savjetnik za Now Play This, dio upravnog odbora za London Games Festival. Bio je sudac za Debit Game BAFTA iz 2017. godine.
Kenan Zekić je multidisciplinarno orijentiran dizajner, posebno zainteresiran za integraciju dizajna u razvoj društva. Kreirao je koncept, dizajn i nekoliko prototipa „Mine Avoiders“ igre za djecu koja se bavi problemom opasnosti od mina i zaostalih ubojitih sredstava, kao i prve bosanskohercegovačke kovanice 5,10,20 i 50 feninga. Radi kao šef odsjeka za umjetnost i vanredni profesor na odsjeku za Vizuelne Umjetnosti i Dizajn vizuelnih komunikacija na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.
Andrej je bio uključen u većinu regionalnih projekata u CGI industriji. Počeo je kao animator likova u 2010. godini (Prime Time), a zatim postaje šef odsjeka za animaciju u 2013. godini, i konačno otvara prve Gaming odsjeke u Bosni i Hercegovini. Radio je na Birds Like Us, Victoria Grande, Wa The First Dream, Ragtag Avanturisti i više od 50 drugih nezavisnih projekata.
Radenko Milak je od 2011. godine prisutan kao umjetnik na međunarodnoj umjetničkoj sceni, uglavnom u Francuskoj i Njemačkoj. Izlagao je na vrlo značajnim međunarodnim izložbama i institucijama kao što su: Haus der Kunst, Minhen, Kunsthalle Darmstadt, Kunsthalle Mulhouse, Muzej savremne umjetnosti Beograd. Njegov rad se nalazi u nekoliko značajnih kolekcija kao što su: Art Collection Telekom, Jewish Museum Frankfurt,City of Lyon. Predstavljao je Bosnu i Hercegovinu na 57. Venecijanskom bijenalu.
Alex Johansson je kreator video-igara baziran u Cambridgeu, UK. Kreira igre već više od 6 godina prvenstveno koristeći softver Stencylworks. Do sada je kreirao oko 80 različitih video-igara. On je jedan od kreatora igre Vakcinacija, koja je dio PlayUK Arcadia 2018 izložbe video-igara. Takođe, ima 2000 sati iskustva u podučavanja softvera uzrastima od 7-24 godine. Održava edukativno savjetovanje, kreira kurikulum i vodi radionice.
Robin Baumgarten je njemački nezavisni dizajner video-igara sa sjedištem u Londonu. Radi na mobilnim video-igrama i čudnim eksperimentalnim hardverskim kontrolerima. Takođe se bavi i fotografijom i putovanjem. Nakon istraživačke karijere fokusirane na modele vještačke inteligencije i modeliranja ponašanja, sada se bavi kreiranjem interaktivnih instalacija koje prevazilaze razlike između video-igara i umjetnosti.
Ninoslav je programer i kreator VR sadržaja koji se fokusira na softverska i tehnička rešenja za 360 ° foto / video i VR iskustva od 2005. godine. Radio je na više od stotinu 360° foto / video i VR projekata za širok spektar klijenata, uključujući IBM, Univerzitet Yale, AOL, Volvo, Land Rover, Mercedes-Benz, Elle Decor, Ralph Lauren Home, The Economist i druge. Ninoslav trenutno vodi više kolektiva fotografa, VR umjetnika i inženjera.
Damir Halilović je glavni programer za produkcijski studio Prime Time. Počeo je raditi na razvijanju video-igara 2013. godine, nedugo nakon diplomiranja kompjuterskih nauka na SSST-u. U zadnjih par godina radio je na mnogobrojnim projektima kako sa lokalnim tako i sa internacionalnim timovima. Danas skupa sa ekipom iz Prime Time studija radi na razvoju velike akcione igre za čiji demo je tim osvojio Visual Excellence nagradu na Reboot Develop 2017 festivalu razvoja video-igara.
Aleksandar Manja je profesionalni dizajner zvuka. Tokom proteklih nekoliko godina radi na video-igrama. On vodi društvo entuzijasta za razvoj video-igara i profesionalaca Level Up Srbija, koji podstiče značaj video-igara kao vida umjetnosti, zanata i biznisa u Srbiji. Učestvovao je u stvaranju i nadgledanju razvoja zvuka i muzike, razvoja audio-uređaja i tehnologije, predavanja i mentorstva u srodnim oblastima.
Mladen Miljanović je jedan od predstavnika “postratne generacije” bosansko-hercegovačkih umjetnika koji svoj umjetnički rad temelji na vlastitom egzistencijalnom iskustvu. Samostalno i kolektivno izlagao u zemlji i inostranstvu od 2005 godine. Neke od selektovanih samostalnih izložbi su: Strike, Muzej savremene umjetnosti Vojvodine 2017; U niskom letu, ACB galerija, Budimpešta 2017; Delikt u odsustvu, UP galerija, Berlin; Vrt uživanja, 55. Bijenale umjetnosti u Veneciji 2013.