Bilo da se smatra osnovnom karakteristikom ili nevidljivom magijom, dizajn UI/UX je glavni dio uspjeha proizvoda, ili video igre. To je most između dizajnera video igara i ljudi koji ih igraju.
Dizajn UI/UX može biti visoko specijalistička disciplina, ali se dizajneri pri izradi video igara u manjim studijima često nalaze u raznim ulogama. Anisa će u ovom predavanju istražiti najbolje prakse za stvaranje korisničkog interfejsa i korisničkog iskustva u video igrama – posebno u slučajevima kad dizajneri rade sami ili u malim timovima.
Anisa je u Roll7 viša dizajnerka korisničkog interfejsa, a osnivačica je mentorskog programa Limit Break, namijenjenog rodovima nedovoljno zastupljenim u industriji igara Velike Britanije. Nakon rada na nizu naslova, Anisa se trenutno bavi potpuno novim korisničkim interfejsom za sljedeću generaciju konzola.
Pridružite se Anisi dok iznosi ključne tajne i trikove dizajna korisničkog interfejsa i dizajna korisničkog iskustva.