Networking događaji za preduzetnika predstavljaju odličan način da se promovišu samozapošljavanje kao vjerodostojni put za učenike. Oni su najuspješniji kada pružaju priliku učenicima da ostvare interakciju i traže savjete od ostvarenih preduzetnika, preduzeća i agencija za podršku iz lokalne zajednice.

Naš inauguralni networking događaj za preduzetnika na koledžu City Glasgow, Entrepreneur Network @ CITY, bio je sjajan primjer povezivanja učenika sa širom preduzetničkom zajednicom. Ovo su naši savjeti za druge koledže i institucije koje planiraju da samostalno organizuju networking događaj za preduzetnika.

Dajte učenicima priliku da stvaraju veze sa preduzetničkom zajednicom

Od samog početka bilo je jasno da bi pozivanje širokog broja spoljnih preduzetnika, poslovnih eksperata i agencija za pružanje pomoći bila velika atrakcija za naše učenike.

U centru događaja bio je pop-up Enterprise Village, pružajući učenicima priliku da se upoznaju i postave pitanja predstavnicima agencija za podršku poslovanju, uključujući Scottish Women in Business, Bridge 2 Business, Business Gateway i The Prince's Trust.

Pozvali smo i veliki broj preduzetnika iz lokalne zajednice, kao i bivših učenika koji vode svoje biznise. Oni su bili tamo da odgovore na pitanja i podijele realna iskustva o pokretanju biznisa.

Mnogi od ovih učesnika su takođe pružali neformalne seminare kako bi dijelili svoje znanje i savjete. Najpopularniji seminari na događaju su bili oni koje su vodili vlasnici preduzeća, koji su govorili o svojim početnim iskustvima i budućim planovima za razvoj.

"Događaj je predstavio ključne informacije i pristup cijeloj mreži podrške, u srcu mjesta gdje su mladi koji razmišljanja o svojoj budućnosti", kaže Jen Lindsay, Enterprise Executive u Prince's Trust.

Uključite učenike i alumnije u planiranje i organizaciju događaja

Preduzetnička mreža @ CITY postavljena je kao odgovor na zahtjev učenika, pa je logičan korak bio uključiti učenike u planiranje i organizaciju događaja.

Tražili smo od učenika sa smjera Upravljanje događajima na koledžu, da vode organizaciju događaja. Njihove uloge uključivale su kontakt sa spoljnim saradnicima, ugovaranje individualnih sesija i opšta pitanja.

Učenici su takođe bili odgovorni za objavljivanje tokom dana preko društvenih medija, koji su prikazani na ekranima širom koledža.

Naša alumni mreža je takođe bila vrijedan resurs tokom planiranja i organizacije događaja. Naš odnos sa našim alumnijima ima u srži razumijevanja da su bivši učenici dobrodošli da se vrate na koledž kako bi prenijeli znanje i informacije. S druge strane, oni znaju da će ih koledž podržati kad god je to moguće u njihovoj karijeri i poslovnim opcijama.

Pored prisustvovanja događaju i razmjeni znanja i iskustava sa učenicima, naša alumni mreža je bila u kontaktu sa lokalnim preduzećima i većim komercijalnim organizacijama, koje su dijelile naše ciljeve tokom faze planiranja. Ovi partneri su bili posebno fokusirani da učenicima daju smernice u njihovom školovanju i kako to primjeniti u poslovnom okruženju.

Učinite da bude relevantno

Kako bismo povećali relevantnost događaja, planirali smo da se poklapa sa Globalnom nedjeljom preduzetništva i Međunarodnim danom ženskog preduzetništva. Ovo nam je pružilo temelj za promociju i pomoglo u osiguranju uključenosti ljudi unutar preduzetničke zajednice.

U početku smo namjeravali da se događaj fokusira na podsticanje žena i djevojčica da razmotre samozapošljavanje u tehničkim i inženjerskim disciplinama, kao dio tekućeg rada našeg koledža u suzbijanju rodne nejednakosti. Da bi ovaj događaj učinili relevantnijim za širu publiku, proširili smo temu kako bi obuhvatili sve učenike koje zanima kako da postanu samozaposleni, bez obzira na sektor ili profesionalni interes.

Iskoristite postojeća partnerstva

Korišćenje postojećih eksternih odnosa sa relevantnim organizacijama i industrijskim kontaktima je idealan način za dobijanje podrške za bilo koji networking događaj za preduzetnike, bilo da se radi o promociji ili traženju doprinosa.

Naš koledž ima dugogodišnje odnose sa industrijom, pružajući obostranu korist i partnerima i našim učenicima. Ovi odnosi su bili dragocijeni resurs za planiranje i promovisanje događaja.

Umjesto traženja finansijskog sponzorstva tražili smo spoljne organizacije da pruže prisustvo osoblja koje je spremno za dijeljenje savjeta, provođenje jednokratnog vrijemena sa učenicima koji žele dodatnu podršku i unaprijeđenje promocije putem svojih vlastitih marketinških kanala.

Izgradite priču o događaju

Kao rezultat uspjeha događaja, uspostavili smo preduzetnički i inovacijski prostor u našem kampusu kako bismo podržali radnu i preduzetničku spremnost za rad naših učenika.

To je usluga dodavanja vrijednosti koja se odvija paralelno s našim standardnim savjetima i podrškom za karijere. Svaki učenik, bez obzira na smjer, ima pristup prostoru i mreži podrške, u koju je uključen gostujući preduzetnik i rezidentni konsultant iz Bridge 2 biznisa (isporučeno od strane mladih kompanija iz Škotske).

Ovo je samo dio niza tekućih inicijativa koje razvijamo kako bismo podržali preduzetništvo i preduzeće na našem koledžu, uključujući takmičenje u preduzetništvu i mogućnosti za praksu u lokalnim preduzećima.

Vanjski linkovi