Godine 2015. Glasgow Kelvin College, strukovni koledž smješten u Škotskoj, i Government Polytechnic for Women u indijskoj državi Andhra Pradesh dobili su finansijska sredstva za podršku obrazovnog partnerstva u dizajnu i proizvodnji odjeće. Ova sredstva obezbjeđena su partnerstvom dviju vladinih organizacija iz Velike Britanije i Indije: UK India Education Research Initiative (UKIERI) i All India Council for Technical Education (AICTE)  

Ovaj program je od samog početka bio usmjeren na učenike, i sve aktivnosti su osmišljene kako bi se poboljšalo iskustvo učenja indijskih i škotskih učenika i osoblja. Upravo je pristup usmjeren na učenike osigurao uspjeh programa i dugoročnu održivost rezultata.

Cilj projekta

Cilj ovog projekta bio je stvoriti jedinstvene ishode učenja za učenike i osoblje u obje škole. To se planiralo ostvariti kroz program uzajamnih posjeta  osoblja i učenika u Indiji i Škotskoj, kao i proširenje dijaloga i saradnje putem internetskih sistema i pomoću virtualnih alata za učenje."

Dizajniranje odjeće kao tema projekta zasnovana je na ideji zajedničkog rada učenika i na dizajnu i na izradi kolekcije odjeće koja odražava i indijske i škotske uzorke dizajna. U središtu ideje je stilizovani kašmirski češerasti uzorak, tzv. paisley, kao kultni međunarodni uzorak nastao u Indiji a proslavljen kroz rad tkalja iz grada Paisley u Škotskoj. Na kraju projekta su postignuća učenika prikazana kroz modne revije u Indiji i Škotskoj. Te modne revije privukle su medijsku pažnju obiju zemalja. Naslov modnij revija je ""Bombaj Mix '.

Šta je postignuto projektom

U tehničkom smislu, Glasgow Kelvin College je u skladu s novim vještinama naučenim u Indiji promenio nastavni plan i program usmjerenja za modn dizajn. Ove vještine se odnose na specijalističke tehnike koje se koriste u dizajnu i ručnoj proizvodnji indijske odjeće. Učenice indijskog Government Polytechnic for Women u Gunturu stekle su nove vještine u korištenju online i virtualnog softvera za dizajn koji će ubuduće primjenjivati, a što će se odraziti i na nastavni plan i program ove škole. 

Međutim, projektom je postignuto mnogo više od stjecanja tehničkih vještina. Šest učenika i četiri djelatnika Glasgow Kelvin Collegea proveli su sedam dana u Indiji, blisko sarađujući s  kolegama iz Government Polytechnica. Tamo su stekli jedinstveni uvid u njima dotad nepoznatu kulturu i razvoj odnosa. Učenicima je to pomoglo u razvoju ličnih sposobnosti i nesumnjivo pridodalo vještinama korisnim na tržištu rada.

Ubrzo nakon ove posjete, osoblje iz indijske škole došlo je u Škotsku na nedjelju dana intenzivnih aktivnosti. Tokom te sedmice učestvovali su na časovima u Glasgow Kelvin College, posjetili neke poslodavce i susreli se s ministrom škotske vlade. Ova posjeta je kulminirala modnom revijom na kojoj su, kao i prethodno u Indiji, učeničke kreacije prikazane škotskoj javnosti medijima. 

U skladu s pristupom usmjerenim na učenike, učenici Glasgow Kelvin Collegea sami su planirali sve aspekte ove revije, uključivši u realizaciju revije i kolege koje studiraju tzv. events management, audio, televizijsku, muzičku i scensku produkciju, učenike škole za frizere, kozmetičare i ugostitelje. Ovaj pristup je, dakle, omogućio da se u realizaciju revije uključe učenici svih usmjerenja. Sve u svemu, ovu reviju je realizovalo oko 150 učenika i 30 zaposlenih Glasgow Kelvin Collegea; sve to ulazi u ishode učenja. 

Education Scotland, tijelo škotske vlade za prosvjetnu inspekcij, ocijenilo je ovaj projekat kao ‘izuzetan’ – što je priznanje koje rijetko dodjeljuju.

Sve u svemu, ovaj je projekt pokazao da su, uprkos geografskim, društvenim i barijerama siromaštva i infrastrukture, učenje i razmjena znanja najmoćnije sredstvo razvoja pojedinaca, zajednica i privrede.

Glasgow Kelvin College proizveo je i kratki video u kojem govore ključni realizatori modne revije.