Prošlog mjeseca smo sa vama podijelili analizu Hull Collega koji je uveo promjene u svoj nastavni program u vidu obrnutog učenja. Ovog mjeseca ćemo vam pokazati kako stručne obuke mogu da pomognu nastavnicima da primjene ovu inovaciju nastavnog programa.

Pregled analize

Ova analiza objašnjava filozofiju Hull Collega "Veći uspjeh uz obrnuto učenje" koja se bazira na stručnoj obuci nastavnika. Projekat se sastojao iz četiri oblasti koje su se bazirale na različitim predmetima: građevinarstvo, inženjerstvo, kozmetičko-frizerski smjer i ugostiteljstvo i testirao je različite pristupe obrnutom učenju. Nastavni kadar u svakoj od četiri oblasti je pokazao veću umješnost pri upotrebi tehnologije ali i veće samopouzdanje, što je postignuto grupnim obukama koje su organizovane paralelno sa stručnom obukom prilagođenom pojedincima.

Kome može da bude korisna ova analiza?

Ova analiza može da bude veoma korisna za:

  • Ljude koji žele da otkriju na koji način razvoj programa stručne obuke može da poveća samopouzdanje zaposlenih i njihove kompetencije u radu sa informaciono-komunikacionim tehnologijama.
  • Ljude koji žele da saznaju na koji način razvoj kulture koja podržava obuku zaposlenih na nivou organizacije može da podstakne podjelu resursa i efektivnije procese.
  • Ljude koji su odgovorni za razvoj zaposlenih i kvalitet njihovog rada i koji žele da istraže uticaj grupne ili individualne obuke u oblasti učenja uz pomoć tehnologije.
  • Ljude koji su odgovorni za tehnologije za učenje i koji žele da shvate pogodnosti različitih modela i tehnika obuke.

U ovoj analizi, Hull College će objasniti:

  • ko je grupa Hull Collega
  • šta žele da postignu i zbog čega (uključujući i objašnjenje njihovog modela obuke, samog procesa obuke kao i učenja pomoću tehnologije)
  • pokazatelje rezultata
  • pouke koju su izvučene tokom ovog iskustva
  • najvažnije savjete za buduću uspešnu implementaciju.

Vanjski linkovi