Jisc, organizacija koja u Velikoj Britaniji radi sa obrazovnim sektorom kako bi savladali digitalne tehnologije, je sastavila portifolio studija slučaja koji istražuje načine na koje različite obrazovne institucije integrišu tehnologiju u plan nastave, što poboljšava tehnike predavanja i učenja.

Jedna studija slučaja nam je posebno u fokusu. Reading College je razvio korisne savjete kako da koristite digitalnu tehnologiju u učionici, u vašu korist.

  • Uskladite tehnologiju sa učenicima – Kako bi učenici prihvatili tehnologiju, potrebno je uskladiti se sa načinom na koji koriste tehnologiju van učionice. Da li koriste Google Chrome? Ako da, onda ga i vi koristite. Rezultat će biti manje frustracija na časovima i lakša integracija.
  • Pružite učenicima vlasništvo nad tehnologijom – prebacite sadržaj na cloud. Ovo će omogućiti učenicima da lakše dijele ideje i resurse između sebe kao i mogućnost da uče i dijele svoj sadržaj kad god i gdje god sa bilo kojim uređajem – preuzimajući vlasništvo nad svojim radom.
  • Razvijte samopouzdanje i vještine svojih predavača – Nastavak profesionalnog razvoja (CPD) organizovan online, face-to-face, kolega kolegi i kroz mentorstvo je suštinsko. Reading College je uskladio svoj CPD program sa ocjenama nastavnika kako bi osigurali konzistentnost.
  • Održite uposlenike u toku sa tehnologijom - 'Modeliranje tehnologije, male sesije, on-line CPD, otvorene učionice i mentorstvo u tehnologiji su ponuđeni uposlenicima tako da je i njihovo iskustvo personalizirano kao i za učenike.' - Hannah Tyreman, Menadžer za učenje i razvoj, Reading College.
  • Ponudite mnogobrojne metode komunikacije i dijeljenja informacija  – uposlenici i učenici na Reading Collegu sada koriste Gmail, Google Classrooms, Google Hangouts, Google Plus i Google Docs da komuniciraju, dijele informacije i resurse, predaju svoje zadatke i pružaju povratne informacije.
  • Korištenje tehnologije budućnosti sada - Google Glass je pružio posebnu vrijednost u demonstriranju učeničkih uspjeha u poljima stručnog obrazovanja kao što su katering. Učenici objavljuju snimke na svoj online prostor za učenje za komentare i ocjene, ali koriste i kao i arhiv postignuća.
  • Donesite svoj uređaj (BYOD) - Kada koriste Google Classroom, nastavnici imaju platformu koja im dozvoljava da dijele resurse sa učenicima, dodjeljuju ocjene i pomažu učenicima u tom trenutku. Automatske e-mail notifikacije osiguravaju da su studenti upoznati sa tim što je objavljeno i aplikacija je razvijena i za Android i Apple što znači da joj je lako pristupiti sa bilo kojeg uređaja." James Kieft, menadžer za tehnologije učenja, Reading College.
  • Postavljanje prostora za učenje za one bez pristupa - pružite pristup onima koji nemaju sopstveni uređaj ili nisu u mogućnosti da ga donesu u školu. Reading College  posjeduje prostor za učenje, sa laptopima i iPadima koje možete posuditi ukoliko vam trebaju.

Kakvu razliku u učenju će ovaj novi pristup postići?

Reading College vjeruje da promjena na cloud kao osnovu učenja je donijela mnoge promijene kroz:

  • ostvarivanje preferenci u učenju digitalne gerenacije  
  • osnaživanje učenika da preuzmu više vlasništva nad svojim učenjem    
  • mijenjanje načina na koji učenici dijele informacije i komuniciraju međusobno, kao i sa nastavnicima i poslodavcima  
  • omogućivanje učenicima da pristupe svome radu i van učionice    
  • obezbjeđivanje zajedničkog učenja i ocjenjivanja  
  • poboljšanje nivoa pažnje i uspjeha kod učenika kroz veću podršku

Vanjski linkovi