Burton i South Derbyshire koledž su istraživali kako da učine proces observacije efektivnijim.

Kako bi to postigli, Burton i South Derbyshire koledži su istraživali uticaj podučavanja i mentorstva kao modela razvoja zaposlenih. U saradnji sa četri druga koledža i regionalnom mrežom trening institucija u Velikoj Britaniji, koledž je sproveo seriju studija slučaja kako bi saznali kako podučavanje i mentorstvo mogu pružiti podršku zaposlenim koji ne postižu očekivanja koledža, kao i izvrsnim nastavnicima i zaposlenim koji se obučavaju kao treneri kako bi unaprijedili svoju nastavu.

Koledž je otkrio da novo razvijeni proces i podrška koja je ponuđena prije podučavanju i mentorstvu pozitivno utiče na rad zaposlenih kao i njihovo zadovoljstvo.

Tutor fondacije Degree in Dance se posvetio podučavanju i mentorstvu i bio je izabran da se uključi u petosedmični program. Primio je dvije intenzivne sesije podučavanja zajedno sa periodima reflekcije i istraživanja. Proces je podstakao tutora da se osjeća odgovorno za klavitet nastave kao i svoj lični napredak: "Promjene dolaze od mene. Ovo je bilo prosvijetljenje! Nisam dobio listu stvari koje moram uraditi kako bi zadovoljio cilj koledža. Umjesto toga osjećam se osnaženo jer su uložili vrijeme u mene!"

Ipak, za razliku od Chichester koledža, koji je zaključio da dobro funkcioniše sistem gdje posmatrači daju povratne informacije i podučavanje nakon observacije, nastavnici Burton i South Derbyshire koledža smatraju da je došlo do sukoba između ovih uloga. Oni su otkrili da promatrač može da se bori sa ovom procesom i da je teško da se ogradi sa starim kulturnim proces, a onda krenuti u novi razvojni. Jedan nastavnik je rekao, "Mislim da bi promjena od posmatrača do povratne informacije bila u redu, kao i promjena od povratne informacije do trenera, ali posmatrač trener je čudno iskustvo."

Šta vi mislite? Da li je lako da se iz uloge promatrača pređe u ulogu trenera? Da li su ove uloge dio istog procesa ili treba da budu odvojene? Javite nam što mislite putem email-a