Koledž Leeds pruža vjerodostojne savjete za razvoj djelotvorne saradnje s poslodavcima. Mada ove stvari nije uvijek lako ostvariti, a poboljšanje komunikacije i partnerstva s poslodavcima može potrajati, ovo su samo neke od temeljnih mogućnosti korisnih svakoj organizaciji koja ih integriše u svoju strategiju saradnje s poslodavcima: 

  1. Kreirajte strategiju angažmana poslodavaca kojom se promoviraju saradnja, inovacija i preduzetništvo; strategiju predstavite širokom auditorijumu koledža i svih učesnika procesa predviđenog strategijom.
  2. Školskom osoblju dajte konkretne zadatke i obučite ih da djelotvorno koriste sistem za odnose sa klijentima.
  3. Kreirajte mapu kojom se jasno definišu uloge i odgovornost za saradnju s poslodavcima na nivou koledža, uključujući sve učesnike u procesu.
  4. Pomozite preduzećima da dobro shvate okvir i odgovornosti za strukovnu praksu koja njihovom poslovanju pruža gotova rješenja.
  5. Organizujte događaje, radionice, stručna predavanja o prenošenju znanja, pozivajte ljude da daju svoj doprinos i razmjenjuju iskustva, pozivajte govornike iz poslovne zajednice.
  6. Razvijajte odnose s odabranim preduzećima i upoznajte se sa svojom ciljnom publikom – nemojte biti sve svakome – prilagodite svoje aktivnosti potrebama / interesovanjima poslodavca.
  7. Koristite jezik poslodavca i upoznajte se s njihovim radom; pokažite im da dobro poznajete njihov sektor.  
  8. Dodajte lični pečat. Nemojte koristiti gotove fraze ni e-mail šablone i prilagodite komunikaciju svakom pojedinom poslodavcu.
  9. Uvijek nastojte uspostaviti ličnu vezu, izgradite s poslodavcima lični odnos, upoznajte ih i kao osobe i kao nosioce određenog zvanja.
  10. Održavajte kontakt s poslodavcima, zanimajte se za ono što rade i informišite ih o onome šta vi radite.
  11. Promovišite i pružajte proizvode i usluge koje su relevantne i zadovoljavaju trenutne i predviđene potrebe industrije i pojedinih sektora.
  12. Pažljivo saslušajte koje su potrebe pojedinih poslodavaca u pogledu poslovanja i razvoja radne snage i sarađujte s njima na iznalaženju realnih rješenja koja odgovaraju njihovim zahtjevima.
  13. Pružite poslodavcima podršku u organizaciji profesionalnog usavršavanja ili analize potreba njihove organizacije. Pružite im adekvatne savjete i usmjerite ih na dostupna rješenja za neophodno usavršavanje i, kada je to potrebno, uputite ih na mjesta koja omogućavaju dodatnu podršku ili obuku.
  14. Pobrinite se da u pružanju usluga budete fleksibilni i, kada je moguće, pružite usluge  u prostorijama poslodavca uz minimalno remećenje njihovog radnog procesa.
  15. Ohrabrite poslodavce da u analizu potreba za obukom i razvojem radne snage uključe i svoje radnike. Ovo predstavlja primjer dobre prakse jer polaznicima obuke pruža osjećaj lične vrijednosti i pokazuje koliko poslodavac ulaže u njihovu prekvalifikaciju i dodatnu obuku.
  16. Trenerima i instruktorima pružite punu podršku u nesmetanoj i efikasnoj organizaciji obuke.
  17. Po završetku angažmana s poslodavcem tražite njegovo mišljenje i procjenu. Da li smo zadovoljili vaša očekivanja? Da li je obuka zadovoljila vaše potrebe? Kako obuku možemo poboljšati?
  18. Odnose s poslodavcima održavajte kroz redovne kontakte; kako biste stvorili mogućnosti za obnovu saradnje, tražite da prisustvujete njihovim događajima za umrežavanje, informišite ih o svakom svom novom projektu ili uslugama koje im možete pružiti.

Imate li i vi savjete za angažman poslodavaca? Iznesite ih na društvenim mrežama koristeći #VEexchange.

Koledž Leeds će i narednog mjeseca biti s nama; proširiće temu saradnje s poslodavcima, govoriti o svom mjestu na tržištu vještina i o tome kako uspijevaju obezbjediti vještine potrebne za ostvarenje pozitivnog utjecaja na privredu regije.