Istražite teoriju i praksu online nastave
Sa zatvaranjem mnogih škola kao odgovora na pandemiju Covid-19, mnogi nastavnici/nastavnice su bili prinuđeni brzo se prilagoditi dramatično različitim nastavnim kontekstima.
Tokom ovog kursa otkrićete više o online nastavi kroz teoriju i praksu - kako planirati inkluzivne lekcije i zadatke, kako izgleda online bezbijednost i kako najbolje uspostaviti odnose sa mladim učenicima/učenicama. Razumijećete kako uključiti i angažovati učenike/učenike online, kako u sinhronom tako i asinhronom okruženju.
Svake sedmice ćemo posmatrati bitne elemente onlajn nastave:
Značajna interakcija | Kreirajte najbolje uslove za vaše učenike/učenice kako bi ostvarili značajnu interakciju i zajendo učili online. |
Uključenost, sadržaj i diferencijacija | Prilagođavanje vaše online nastave potrebama učenika/učenica kako bi se osiguralo da vaša nastava bude inkluzivna. |
Praksa, ocjenjivanje i napredak | Pomaganje učenicima/učenicama da razviju svoje vještine govora i pisanja uz objašnjenje načina evaluacije učenja, kako bi učenici/učenice i njihovi roditeljli bili svjesni napretka. |
Ovaj kurs je namijenjen nastavnicima/nastavnicama engleskog jezika, koji podučavaju mlade učenike/učenice (5–17) u online okruženju. Iskustvo nastave u online uslovima nije od suštinskog značaja i može biti od koristi i iskusnim i novim onlajn predavačima.
Iako se najveći dio kursa zasniva na učenju engleskog jezika, kurs može biti od koristi i nastavnicima/nastavnicama drugih nastavnih predmeta, jer se principi planiranja nastave na engleskom jeziku primjenjuju na sve vrste online podučavanja.